Nasta AS har ansatt Henrik Thorstensen for å øke satsningen på digital kommunikasjon og synligheten i sosiale medier.
Nasta AS har de siste årene styrket sin posisjon i anleggsmaskinmarkedet, synligheten i bransjen har økt og spesielt sosiale medier og digitale flater har vært viktige drivere, skriver Hitachi-importøren i en pressemelding.
Som et ledd i denne satsingen har Nasta ansatt Henrik Thorstensen. Henrik kommer fra Norsk Scania og har 15 års fartstid fra deres kommunikasjonsavdeling, de senere år som teamleder for ekstern kommunikasjon i Scania.
Likheter
Thorstensen uttaler at han synes det er utrolig kult å komme til en bedrift som tar markedsføring på alvor og ønsker å satse ordentlig.
– Etter mange år i Scania satt det langt inne å ta steget ut, men når jeg først er «ute» er det fantastisk å komme inn dørene hos Nasta. Jeg er blitt tatt utrolig godt imot, og er allerede i gang med det kommunikative arbeidet. Det er mye som er nytt og ukjent, men samtidig er det mange fellesnevnere fra transportbransjen – og ikke minst mange av de samme kundene, sier Thorstensen.
Thorstensen vil til daglig ha kontor ved Nastas avdeling på Lillestrøm.
Blir bedre
Jannike Vestrum Hansen, markedsansvarlig i Nasta og som selv har 15 års erfaring fra Hitachi-importøren, er klar på at Henriks erfaring og bakgrunn vil bringe Nasta enda noen steg videre.
– Henrik er god til å kommunisere, både på sosiale medier og via bilder og tekst. Vi gleder oss til å bli enda bedre med Henrik på laget, sier Hansen.