Ta kontroll på prosjektene og ta sommerferie med god samvittighet. (ANNONSØRINNHOLD)
Bruk tiden før sommerferien til å bli kjent med systemet som skal hjelpe deg med å gjøre året mer lønnsomt for deg.
Ikke ta sommerferie med dårlig samvittighet på grunn av at en mangler kontroll på prosjektet. Heldigvis finnes det tiltak en kan gjøre for å gjøre seg mer forberedt, og ikke minst skaffe seg mer kontroll og styring over prosjektene, samt drive et godt HMS-arbeid. Et av disse tiltakene er å ta i bruk en digitalt dokumentasjonsløsning.
Kontakt oss i dag og vi hjelper deg med å komme i gang med vår løsning og ikke minst et mer forutsigbart 2022.
Hva er SmartDok?
Det finnes mange alternativer for å registrere timer i bygge- og anleggsbransjen, men SmartDok er unik i sin form at verktøyet er laget for og av anleggsbransjen, og ikke minst inneholder alt i ett system.
- SmartDok er produsert på bakgrunn av hva bygge- og anleggsbransjen har behov for, og alle funksjoner er utviklet i tett samarbeid med bransjen. Vi har alltid hatt et fokus på at vi skal løse et problem og gjøre hverdagen enklere for kunde
- SmartDok hjelper deg ta pulsen på prosjektet. Vår timeregistreringsmodul er unik i den form at den er tilpasset bransjen, og våre gode integrasjoner sørger for smidig kommunikasjon med økonomisystemene. Med vårt Prosjektdashboard har du full oversikt over hva som rører seg på prosjektet.
- SmartDok er også et svært smart HMS-system! Vår nye HMS Pro inneholder blant annet avviksregistrering, RUH, SJA, HMS-hånbok, skjema og sjekklister og fotodokumentasjon. Denne er i dag en av våre mest populære produkter
- Inneholder 10 moduler som du kan velge mellom. Timeregistrering, HMS, Maskin og service, Vare og transport, Ressursplanlegger, Mannskapslister, Dokumentsenter, Kompetanseoversikt, Rodeliste, Orde, Verktøyoversikt og Kjørebok
- SmartDok brukes i dag av 70.000 brukere som til sammen daglig registrerer ca. 500.000 arbeidstimer – i appen
6 gode grunner til å velge SmartDok
● Lett å bruke
– Her har vi oversikt over alle prosjekter. Jeg legger inn alle kostnader og bilag fortløpende. Det er så enkelt at det er vanskelig å gjøre feil, Morten Langvik, Langvik Maskin AS.
● Laget for bygge- og anleggsbransjen
Systemet er laget i samarbeid med bransjen, men kan fint også brukes av andre bransjer (skog, anleggsgartner, verksted, alpinanlegg, skoler, kommuner, oppdrett etc.)
● Alt i ett system
– Å kunne forholde seg til færre systemer har gjort hverdagen enklere for de ansatte i selskapet, sier Martine Hartford, Brødrene Ødegård Maskindrift AS.
● Korrekt lønns- og fakturagrunnlag
– God dokumentasjon er viktig både for oss selv og oppdragsgiver slik at vi kan utarbeide korrekt fakturaer og dokumentere en god jobb, Nina Helene Karlstrøm, GraveTjenesten AS.
● Mindre papir – mer tid til produksjon
– Vi bruker et digitalt system som er tilpasset bransjen, SmartDok. Det er det viktigste bindeleddet vårt mellom produksjon og administrasjon i bedriften, Niclas Persvik, Aktiv Veidrift AS.
● Gode integrasjoner
– Det er en drøm å kjøre lønn med en god integrasjonen, Carina Edberg i regnskapsbyrået Atenti AS.